1 maj 2011

23:27 Orörlig

Dags att sova kanske, ligger bara här i min sköna säng med badrocken på mig och en handduk virad om håret. Legat såhär i kanske två timmar. Skärpning nu!
Imorgon är det en ny vecka , måndag, en ny måndag, skola igen. En ny månad är det idag också. Maj... Känns sjukt. Men det är bara lite mer än en månad kvar tills jag tar studenten. Helt sjukt.
Tror denna vecka och månad kommer gå så jävla fort, i veckan har jag mycket att göra. Jag ska träna, plugga, gå på bio och i helgen blir det lite fest. Min lilla Emma fyller nämligen år. Så det ska vi fira!
Och hela maj månad är full med olika saker både i skolan och privat. Kommer bli grymt!
Dags för mig att sluta ögonen och jaga lite drömmar.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!