1 maj 2011

21:21 Helgen

Börjar med att berätta lite om min helg. Valborgs helgen.
Fredagen började med att jag gick i skolan till ungefär halv tre. Sen åkte jag med Sofia och Nellie till stan och mötte upp Mikaela. Vi gick till banken och apoteket sen gick vi till donken och köpte med oss lite mat och satte oss i solen på hennes balkong och åt. Klockan typ halv sex åkte jag , Mikaela och Linus till Norrköping på tatueringsmässan där jag gjorde en ny tatuering. Min andra! Visar bild på den lite längre ner.

Igår (lördag) jobbade jag 11-15 , var verkligen jätte segt på jobbet. Inte många som handlar på valborg tydligen. Mamma kom och hämtade mig klockan tre och vi åkte hem och åt flygande jacob. Riktigt gott. Sen blev det lite strul med vad jag , Nellie och Emma skulle vara någonstans. Men tills sist löste det sig och vi åkte hem till en kille i stan och festade lite där, körde lite ölspel, kollade på ishockeyn (skäms fan över att Sverige förlorade i straffar mot Norge) och sedan drog vi ut på krogen. Jag tog mig hem med nattbussen och va ganska så tok full men det gick bra. Jag kom i alla fall hem ordentligt.
Idag har jag inte mått så himla bra som ni kanske förstår. haha , men jag har bara mig själv att skylla. Så vad har jag gjort idag.. Jo jag har sovit, ätit pizza, spelat mario med pappa, fikat med mamma , pappa och farfar , kollat på vidoefilmer på mig som liten. Riktigt roligt att se.
Det var nog faktiskt min söndag. Just nu kollar jag på big brother och önskar att söndagen va längre. Har saker jag borde göra men som jag skjuter på hela tiden. Får ta tag i det imorgon. Behöver nämligen plugga lite och lämna in några uppgifter. Sen behöver jag städa mitt dammiga rum. Ser inte bra ut här.

Nåja , här har ni min nya tatuering.
Hjärtana är för mamma, pappa och farfar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!