28 april 2011

21:00 Torsdag

Idag har jag varit riktigt duktig. I alla fall när det gäller motionen.
Först i skolan spelade vi brännboll och jag gav järnet precis som alla andra i mitt lag och det resulterade i att vi vann. Sen åkte jag hem och tog en joggingtur på 30 minuter! Känner mig riktigt duktig.
Dock tror jag att jag har stukat min stortå.. fastnade nämligen med den i ett litet hål på brännbollsplanen och vred runt foten.. Smart va?

Imorgon är det fredag , längtar! Ska bli skönt med helg.. Valborg, vad ska man göra? Jag har faktiskt inga planer. Inte än. Men Nellie och jag försöker planera.
Nog om det. Imorgon ska jag åka med Mikaela , Erik och Linus på tatueringsmässan i Norrköping. Hoppas det finns någon rar tatuerare som har tid att tatuera in tre hjärtan på min fot. HOPPAS HOPPAS!

Nu ska ja lyssna vidare på Melissa Horn och vara sura för att min tå gör ont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!