2 maj 2011

22:48 Måndag

Idag efter skolan har jag spelat mario med pappa, druckit lite kaffe och tagit en springtur på 3 km. Fick bli en lagom kort runda idag. Fick nämligen ont i knät när jag började springa så jag tog det lugnt.
Efter löpningen blev det en dusch sen värmde jag lite mat. Kör fortfarande på min LCHF grej, så det blev bara flygande jacob och fetaost som kvällsmat idag. Ikväll har jag gjort klart två uppgifter och skrivit rent en. Visst är jag duktig?
Känner mig väldigt duktig i alla fall och imorgon ska jag rensa undan ännu mer. Betygen sätts den 30 maj så lika bra att göra klart allt man har kvar i veckan . För det kommer ju bara mer saker.

Nåja nu ska ja lägga mig i sängen. Har precis kollat på big brother, fyfan vilken smäll Martin gjorde ner från loftet. Stackarn. Men är man så full så kanske man inte ska sova så högt upp..

God natt mina sköna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!