25 juni 2012

23:29 måndagen är äntligen över

Tog mitt pick och pack och åkte ifrån Frida vid klockan halv två och var hemma i Baggetorp klockan fem. Resan i regnet gick bra och snabbt. Det var skönt att höra regnet smattra mot biltaket. Sedan jag kom hem har jag hunnit städa mitt rum och rensat ut våran stora garderob i hallen. Tänkte lägga upp en del saker på blocket/tradera och se om jag kan få en liten slant för saker som faktiskt fortfarande är i bra skick och går att använda. Just nu ligger jag nerbäddad i min nybäddade säng och tänker på att det bara är sex och en halv timma kvar tills jag ska stiga upp. Blir nämligen ett pass på hemtjänsten imorgon, 7.15 - 14.30 Tänker också på det regniga vädret utanför och påminner mig själv att koma ihåg regnjackan. Hoppas att solen snart tittar fram igen så jag kan ta ett dopp i vår nya blåa fina pool. God natt ska försöka dra på mig tröttmössan ordentligt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!