26 juni 2012

22:24 Som jag hade dig förut.

Önskar så djupt att man kunde spola tillbaka tiden , bara för någon timme eller två. Undrar hur mycket som egentligen skulle kunna förändras bara genom ett annat beslut. Ett annat val. Ett annat ord?
Jag har så mycket känslor inom mig just nu som bara bubblar och vill ut, men jag håller tillbaka dom bara lite till. Jag orkar inte ta allt på en gång. Men snart, som vanligt så brister allt. Bägaren kommer sakta men säkert att rinna över. Det vet jag om och jag kan ingenting göra. Jag nästan vill att det ska hända. Det känns så skönt efteråt. Allt dåligt kommer ut.

Sitter just nu och lyssnar på underbara Melissa Horn. Funderar lite på vad för hemskt hon har varit med om, så djupa texter som hon skriver. Önskar att jag kunde skriva som henne.


Nej , nog om detta. Nu ska jag ta en dusch.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!