9 maj 2011

23:44 Måndag

Haft en riktigt bra måndag. Slutade skolan halv två då åkte pappa och jag upp till onoff och köpte en ny laddare till min dator. Väldigt bra att jag har personalrabatt, för vissa varor sjunker mycket i priset med det. Så vi fick laddaren några hundra kronor billigare.
När jag kom hem åt jag lite mat och gjorde kaffe , sen la jag mig ute i solen i en av våra nya solstolar och bättrade på solbrännan. Låg där i två timmar och bara njöt.

Ikväll har jag städat mitt rum och kollat på ishockey med pappa, även haft en rolig stund på msn med Nellie. Haha fyfan vad jag skrattade, hon gör mig så glad den där tösen.

En bild på mig ute i solen idag


Nu ska ja sova, har sovmorgon imorgon till halv elva men ska gå upp strax efter nio. Känns väldigt skönt att kunna sova någon timma längre än vanligt.
Godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!