8 maj 2011

17:57 soliga söndag

Härligt med soliga söndagar, känns så mycket bättre då.
Idag fyller min älskade pappa 52 år, så vi har firat honom med lite paket, god mat och äppelpaj. Farfar kom även ut och firade, av honom fick pappa två svarta solstolar som vart jättesköna. Jag vet någon som kommer ligga i dem nästan hela sommaren så fort hon får tid. hehe

Har inte bara firat pappa idag utan jag har hunnit springa 5 km. Riktigt skönt var det i det här underbara vädret. Resten av dagen har jag suttit i solen i hopp om att få tillbaka lite färg.
Idag fick jag ett efterlängtat mail av style by stars. Beställde ju min studentklänning därifrån för typ fyra veckor sen och på torsdag ska de äntligen skicka den till mig. På tiden tycker jag! Hoppas verkligen att den passar, ska bli så spännande.

Jag , farfar & pappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!