10 april 2011

23:23 Om du aldrig provat hur kan du då vara säker

Är någonting som fått mig att börja släppa lite på vissa tankar. Man måste ju börja leva livet någon gång och man lever bara en gång.
18 år och med alla möjligheter i världens att misslyckas eller att lyckas. Man lär sig av sina misstag och det har jag sannerligen gjort. Men ingenting jag ångrar. Jag har varit med om mycket men det finns mer. Mer äventyr att uppleva.
Det är dags att börja våga lite mer , dags att börja tänka lite mer på sig själv, dags att må bra! Och jag börjar imorgon. Ska banne mig komma upp halv sju imorgon och äta en ordentlig frukost så man är pigg i skolan.
Jag ska börja äta LCHF. Men inte för att gå ner i vikt, utan för att försöka se om det är något som passar mig , om det får bort mitt sötsug och om ja håller mig mätt längre.
Får väl se hur det går men jag är jätte peppad!

Let's go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!