10 april 2011

19:09 Söndag

Har precis tagit ett varmt och skönt bad. Behövde verkligen koppla av lite. Hade även lite mini-spa med ansiktsmask och skrubb, så nu är jag ren , len och fin!
Förut idag beställde jag min studentklänning, den kommer om några veckor. Åh jag längtar. Hoppas verkligen att den sitter lika bra som den är fin.
Men ni får inte se den förens jag fått hem den.
I veckan tänkte jag prova på spray tanning och se om det blir bra , för i så fall ska jag göra det till studenten också. Bästa att prova nu innan så att det inte blir fult.
Men det tror jag väl inte. Någon som vet om det är bra och hur länge det håller?
Ska nog även färga håret mörkt i veckan.. Är så trött på den här färgen, ja ni hörde rätt. Har inte haft den särskilt länge men jag trivs så bra i mörkt. (Dock har jag inte bestämt mig än)

Nog med tjat från mig ikväll nu ska ja dricka lite mer vatten och sedan skriva på en uppgift.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!