18 april 2011

21:38

Vilken underbar måndag jag har haft! Bästa starten på påsklovet.
Tog tjugo i två bussen in till stan och mötte upp Mikaela, vi gick till lindex och där hittade jag ett par solbrillor för 80 spänn. Dom får duga så länge!
Efter det mötte vi upp Emma och köpte med oss lite läsk, satte oss i sjukhusparken och njöt av solen. Sen tog vi oss till stadsparken där vi mumsade i oss en pizza.
Efter lunchen hamnade vi Resia där vi bokade en utlandsresa. 13 till 20 juni i Ayia Napa. Kommer bli så jävla grymt. Förhoppningsvis följer Nellie och Emma också med, men det är i alla fall bestämt att Mikaela och jag åker.

Dagen slutade med att jag hjälpte Mikaela att städa hennes lägenhet, jag tog disken och toaletten. Nu ska ja äta någonting och kolla på big brother.
Imorgon blir det förhoppningsvis en till underbar dag i solen.

En bild från lunchen/middagen på mig och Mikaela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!