18 april 2011

00:01 sunshine

Vilken bra söndag jag har haft idag. Bästa på väldigt länge.
Började med att jag satt ute i solen i två timmar tillsammans med Åhman, riktigt skönt. Mamma hämtade mig i stan vid halv ett/ ett någon gång och då åkte jag hem och la mig i sängen. Vilade lite sen åt jag tacos tillsammans med henne.
Efter maten va jag så trött så jag gick och la mig igen. Somnade och drömde att jag drunknade, åkte på kryssning och så blev jag gravid under en natt. Magen kom bara som en blixt från klar himmel och det var världens kula, så när jag kollade mig i spegeln i drömmen så kunde jag se barnets konturer och den va tusan inte liten. Allt det plus lite mer konstiga saker hann jag drömma om på två timmar.

Nyvaken och fundersam över drömmen så blir jag med dragen ut på sjön tillsammans med Nellie, Emma och två grabbar. Det var riktigt roligt och vi lyckades klanta till det ganska rejält innan vi fick upp båten igen och kunde åka hem. Bilen körde fast i sanden så att en snäll gubbe fick dra upp oss med sin bil. Haha men lyckad söndag i alla fall. Fler sådana tack!

Imorgon ska det bli toppenväder (enligt väderprognosen i alla fall) så jag och Mikaela tänkte ta en sväng på stan, shoppa lite och luncha. Jag behöver köpa mig ett par nya solbrillor!
Nåja , tack för idag och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!