10 januari 2011

23:58 Måndag

Härlig dag. Kom upp ganska skapligt , gick ner och åt lite frukost. Efter frukosten mötte jag upp Ellen och vi tog en långpromenad på två timmar. Det var riktigt skönt , solen sken över isen på sjön och det var väldigt vackert.
Efter en lång och behövlig varmdusch åkte jag in till stan och mötte Tessan och Elin. Vi tog en snabb fika. Träffade även Mikaela på stan. Kändes bra att krama om henne. Kvällen har jag spenderat i en mysig säng , tittandes på film. Kom en lite efter nio.
Sen dess har jag duschat igen.. bäddat ner mig i min säng och tänkt.
Just nu ligger jag och lyssnar på Melissa Horn. Hon får hålla mig sällskap i natt om jag inte kan sova.
Nämligen skola imorgon och min dygnsrytm är inte den bästa.. Blir aldrig bra på lov. Även om jag jobbat och haft tider att passa.. Det faller så lätt tillbaka till sena nätter och långa sovmornar.
Men det lär bli ändring på det nu när skolan börjar igen.
Kan ni tänka er att jag har varit borta från skolan i nästan 6 veckor?.. sjukt. känns inte som det.
Var till och med tvungen att räkna efter nyss.
Nu ska jag försöka sova.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!