9 januari 2011

22:45 älskling vi ska alla en gång dö.

Jag har lärt mig någonting dom här dagarna och det är att vänskap är någonting som är riktigt jävla värdefullt. I onsdags hade jag ett jätte gräl med min bästa vän. Min andra halva. Vi har aldrig någonsin bråkat sådär illa så det kanske var dags för en bomb.
Det var det värsta bråk jag varit med om, kändes nästan som att bli dumpad. haha! Jag blev helt förstörd. Förstod nästan inte vad som hade hänt.
Men idag har vi löst det och vi vet båda två att vi var lika mycket inblandade.
Jag älskar henne för den hon är och jag tror vi kommit en bit på vägen genom att ha haft det här bråket.
Ta vara på era bästa vänner! Om ni verkligen har ett jobbigt gräl någon gång, våga då vara den som tar tag i saken och ber om ursäkt. Lugna ner er i ett par dagar och låt varandra va. För om ni är riktigt bra vänner kommer det lösa sig. Till slut.

Jag och min andra hälft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!