11 augusti 2010

21:32 Städarn

Igår hamnade jag hemma hos Patric , vi kollade på film och bara mös. Kunde nästan inte släppa taget om honom i morse när jag skulle säga hej då. Men det gick till slut.
Jag hoppas att han får en rolig och fin vecka på Kos tillsammans med sina boys.

Idag har jag städat hela huset , dammat , dammsugit , skurat och skrubbat i 5 timmar. Resultatet blev väldigt fint. Vid sju åkte jag och Lollo till Vingåker där vi solade solarium och träffade pg , Kevin och Jacob.
Nu är vi alla på varsitt håll och här framför min lilla dator sitter jag i andra tankar.. Går inte så bra att skriva detta inlägget , men jag försöker!
Snart tänkte jag ta fram mina chili nötter och titta på ett avsnitt av lost.

Ha en bra onsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!