13 augusti 2010

01:59 Torsdag

Nu ska jag strax sova , men tänkte bara berätta lite kort om min torsdag.
Det började med att pappa väckte mig vid tolv , jag låg kvar ungefär tills mamma kom hem vid halv fyra. Då åkte vi in till stan.
Kollade möbler , handlade schampo , balsam , ljus och ett förfest spel till mig. Efter att vi var klara med handlingen och allt tittande så åkte vi till stadsparken och köpte med oss varsin kebab tallrik hem. Det smakade riktigt bra.

Efter att jag ätit och tittat lite på mitt nya spel så kom Ellen över. Vi bestämde oss för att åka in till stan och vara med Axel och Åhman. Killarna ville åka och bada vid Djulö så det gjorde vi. Men det var bara dom som badade , Ellen och jag kollade på. Men det var en rolig mörk kväll bland myggen! Vi blev små barn en liten stund allihopa och snurrade på en leksak för barn. Det var roligt , men fyfan vad yr i huvudet jag blev efter att ha blivit snurrad längre än jag ville...

Nej nu måste jag sova! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!