18 augusti 2010

18:21 Kärlek

God kväll snyggingar!
Första skoldagen avklarad och den var faktiskt ganska bra. Roligt att träffa Elisabeth igen som jag knappt träffat på hela sommarlovet. Hon , jag och Mikaela har haft jätte roligt i skolan idag , skrattat , viskat och busat nästan hela dagen. Som att man gick på lågstadiet igen. Haha!
Schemat vi har fått för det här läsåret är verkligen sämst. Ser inte fram emot fredagarna då vi går till klockan 15:45 (vi som alltid slutat 11:15 på fredagar) men men , sista året! Det är bara att härda ut.

När jag kom hem från skolan idag satte jag mig ute i solen tillsammans med mamma och en bok. Väldigt varmt och skönt. Kanske sista sol chansen för i år.
Är ganska trött efter skoldagen , höll på att somna i soffan förut när jag tittade på tv med pappa. Så det är nog snart dags att ta en dusch och fixa lite. Sen blir det nog att lägga sig i sängen och läsa en bra stund.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!