17 augusti 2010

17:35 Tisdag

Igår tog jag och Felicia bussen in till stan. Vi åt kycklingsallad , gick och kollade i lite affärer och fikade innan vi åkte hem till mig och klistrade upp bilder på min foto vägg. Vi kom mer än halvvägs sen orkade vi inte mer så vi la oss i sängen och pratade om allt mellan himmel och jord ända tills klockan va fyra.

Imorgon börjar skolan. Sista året för min del. Det ska faktiskt bli roligt och skönt att komma tillbaka i sina vardagsrutiner.
Sen så har jag Mikaela tillbaka i skolan igen. Så det kommer bli kanon kul.
Snart ska mamma färga håret på mig och efter det ska jag nog ta ett bad. Sen måste jag nästan lägga mig i sängen och försöka sova så att jag somnar någon gång och inte alldeles för sent.

Ha en bra tisdag.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!