2 maj 2010

21:37 Andra Maj

Hejsan!
Ännu en rolig helg har passerat och jag tänkte berätta lite för er vad som har hänt.

Fredag: Skoldagen gick fort och jag gick på stan en stund med pappa. Vi åkte hem , åt lite mat och jag började göra mig i ordning lite smått till kvällen. Klockan fyra skjutsade pappa in mig och Ellen till stan. Jag Ellen , Isabell , Filippa , Jennifer och Alexandra grillade, dansade , sjöng och skrattade hemma hos Isabell. Sen gick vi vidare på fest , inte lika roligt. Men det var kul. Kvällen slutade tidigt , jag och p drog oss hem strax efter tolv.

Lördag: Umgicks med Födelsedagsbarnet , tittade på film och myste. Ellen , Isabell och Jennifer kom in och hämtade mig i stan med mopparna. Vi åkte till coop , handlade lite gott till kvällen och åkte hem till Ellen och myste framför tv:en. Sov även där tillsammans med henne och Isabell.

Idag , söndag: Vaknade jag hemma hos Ellen vid ungefär tolv , men då var inte Isabell och Ellen vakna så jag låg kvar i sängen och väntade på dem. De vaknade en timma senare klockan ett när min mamma ringde och frågade om jag var vaken. hihi
Vi åt frukost , gick ut i solen och satte oss , kom sen helt plötsligt på att vi skulle ta mopparna in till stan och käka glass. Men det blev inte glass utan varsin bulle och multivitamin dryck ute i Julö. Det blåste lite mer där ute så vi valde att åka till Isabell och sätta oss utanför henne i solen, där var det betydligt varmare så vi satt kvar där. P kom efter ett tag och gjorde oss sällskap. Vi sju åkte Ellen och jag hem. Här hemma har jag tagit det lugnt , ätit mat och tagit ett varmt bad. Nu tänkte jag krypa ner i sängen.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!