28 april 2010

21:55 Nationella

Ledsen för urdålig uppdatering , men jag har haft mycket annat för mig! Men nu tänkte jag försöka komma igång igen.
Idag har jag haft nationellt prov i engelska a , vågar inte säga hur det gick. För det var ganska svårt. Men jag skrev på och jag hoppas det gick bra!
Efter skolan åkte jag ner på stan och mötte upp Isabell , Ellen , Filippa och Alexandra. Vi gick på stan en stund och sedan tog vi en fika på coffe house. Eller de tog fika och jag tog en kycklingsallad.
Mina brudar är bäst , men vi saknade Jennifer som inte var med.
Nu ska jag titta på true blood och sedan sova.
Godnatt.

Jag för en stund sen.

1 kommentar:

  1. coffe lounge, coffe LOUNGE !!!!!!!!
    irriterad på alla som säger coffe house och det finns inte ens i katrineholm =)

    SvaraRadera

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!