14 februari 2010

22:03 Myskväll

Nu är jag hemma efter en mysig kväll på biografen med min bästa Stephanie.
Filmen var faktiskt riktigt bra. Rolig och riktig gullig.
Allt är inte som man tror att det en gång var.
Nu sitter Stephanie och jag tillsammans i vardagsrummet och tittar på en annan del av köping. Som pappa har vart snäll och spelat in.
Snart ska vi göra oss i ordning för kvällen , men vi kommer nog inte somna förens framåt två slaget i natt. Så mycket som vi kommer prata.
Men vi har tur , vi börjar klockan nio imorgon. Då ska vi hjälpa till på särskolans simtävling.
Så vi har inga lektioner imorgon på hela dagen. Klockan 13:30 ska vi titta på teater. Skönt!

Nej nu tackar jag för mig.
Puss och god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!