14 februari 2010

15:58 Alla ♥ dag.

Glad alla hjärtans dag!
Hoppas att ni myser riktigt mycket idag med dom ni tycker om. Det har jag gjort.
Och ikväll ska jag på bio med Stephanie. Vi ska se valentines day där bland annat Taylor Lautner , Taylor Swift och Jessica Alba är med i. Jag tror att den kommer vara riktigt bra.
Men man vet ju aldrig , det kan ju vara en besvikelse.

Gårdagen blev jätte lyckad. Men jag fick i mig lite för mycket alkohol så jag mådde som jag förtjänade några timmar innan nattbussen gick.
Men tack Jocke och Robin för en grym kväll. Och tack alla andra som gjorde den rolig genom att vara där.
Nu måste jag hoppa in i duschen och fixa mig lite. Känner mig inte speciellt fräsch.
Puss

Party pinglorna igår.
Från vänster. Rebecca , Jag , Ellen & Alexandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!