1 januari 2013

17:33 Tjugohundratretton

Min nyårsafton blev lugn, vi var fyra tjejer som lagade god mat, spelade bingolotto och skålade med alkoholfri cider på tolvslaget. Jävligt bra start på det nya året att vara nykter måste jag säga. Kändes skönt att gå upp i morse utan en förjävla tung baksmälla.
Har inga riktiga nyårslöften mer än att jag ska skaffa ett jobb, börja träna och komma tillbaka till mitt hälsosamma liv igen. Ska även försöka spara pengar till en resa.

Har idag bara tagit det lugnt i soffan, lagat tacos och suttit framför datorn. Snart kommer min lilla Frida till mig, hon ska nämligen sova här. Får bli en tidig kväll idag , ska upp och jobba imorgon.
Men gott nytt år och hoppas att 2013 kommer med nya möjligheter för er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!