20 maj 2010

20:12 Underbart

Fan vad jag älskar detta underbara varma sommarväder! Jag blir jätte glad av att det är så fint väder.
Vaknade hemma hos Mikaela i morse och kom faktiskt upp. (det förvånade mig) Sen mötte jag upp Patric och gick till skolan med honom.
Idag i skolan har några ifrån klassen vart med på snilleblixt mässan i hallen. Det var ungefär 300 ungar , vuxna , lärare och elever där.
Min klass hade hand om rit hörnan och makaroniverkstaden. Där fick dom skapa olika figurer , fordon och djur. Deras fantasi flödade och det blev många grymma saker!
Jag har haft jätte roligt idag , men det har vart grymt varmt.
Så här såg den så kallade månen ut efter att alla makaronfigurer var på plats.

fotot tog jag från Martin Olsson.

Efter att vi sopat 1000 makaroner från golvet så fick vi sluta.
Jag följde med Patric hem , vi tog det lugnt. Satt ute på hans balkong i solen , busade , myste och lyssnade på musik.
En härlig dag helt klart. Imorgon har jag nationellt prov i matte A. Sista delen.
Hoppas det går bättre än sist.
Nu ska jag titta på ett avsnitt av lost , sen ska jag sova. Godnatt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!