23 maj 2010

16:15 Söndag

Här blir det en liten sammanfattning av min helg.
I fredags hade jag nationellt prov i matte på morgonen. 09:20 var jag klar och då fick vi sluta. Vädret var underbart så Mikaela och jag satt ute bra länge i solen. Sen gick vi ner på stan tillsammans med Patric , Axel kom också och gjorde oss sällskap på en uteservering. Det var varmt och skönt.
Sen gick vi alla åt varsitt håll. Mikaela och jag gick hem till henne , vi började städa inför kvällen. Jag åkte hem med 14:27 bussen , åt mat , packade och tog nästa buss in till stan igen. Till Mikaela , där vi började göra oss i ordning och förfesta tillsammans med Elin och Elisabeth. När folket började komma gick vi alla och satte oss på en filt i sjukhusparken. Sen gick vi tillbaka hem till Mikaela och festade där.
Patric och jag gick hem till honom halv ett efter att jag hade ätit en hamburgare på donken.

I Lördags vaknade jag upp hemma hos patric , vi kollade på en film. Åt lite frukost , duschade och fixade oss. Ungefär klockan två gick vi och åt pizza. När vi hade ätit färdig gick vi hem till honom , hämtade pengar och gick till ica nära. Där köpte vi vindruvor och trocadero. Sen tog vi med oss en filt ut och satte oss på gräset i sjukhusparken , det var mysigt. På kvällen sen låg vi bara inne och tittade på några skräckfilmer.

Idag har jag och patric bara legat inne och titta på tv , duschat och ätit tacos. Kom hem ungefär klockan tre.
Nu ska jag titta på några avsnitt av lost.
Hoppas ni haft en bra helg , lägger in bilder så fort jag får dom av Mikaela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!