1 mars 2010

20:46 Måndag

Hej bloggen!
Kom faktiskt upp i morse efter att ha somnat riktigt sent. Kunde inte koppla av förens klockan var halv fyra imorse. Har inte så mycket att skriva här idag mer än att jag har vart på stan ett tag och köpt två presenter till mamma. Hon fick ett silver halsband och ett par örhängen.
Kollade även in en riktigt snygg svart vårjacka till mig själv , som jag tror att jag kommer köpa imorgon. Men det märks.
När jag kom hem var det bara att ta tag i spaden och skotta undan den äckliga snön som kommit idag. När ska det bli vår egentligen? jag är riktigt trött på blasken.
Mamma hade köpt med sig thai mat så det har vi mumsat i oss ikväll. Nu sitter hon och tittar på csi och jag ska ta en varm , lång dusch.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!