3 januari 2010

17:47 Vinnare

Hejsan sötnosar!
Vet ni vad som hände igår?
Min mamma , pappa och farfar vann 65 200 kr på travet! Helt otroligt.
Jag trodde inte mina öron när pappa berättade det för mig , han skickade ett sms : Ring mig omgående. Jag blev livrädd och ringde honom på en gång.
Jag: vad har hänt?
Han: Vi vann 65 tusen på travet.
Jag: (skriker typ) DU SKOJAR?
Han: Nej
och så där fortsatte det en stund tills jag verkligen förstod att det var sant.
Igår kväll var jag som sagt på fest i Hävla. Det var faktiskt väldigt lamt , men roligt att träffa folket som var där. Jag sov hemma hos Elin , som jag idag har ätit pizza tillsammans med.
Hon är en underbar vän , som jag nästan höll på att förlora en gång. Så den här gången håller jag verkligen hårt i henne.
Vi hörs senare.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!