31 januari 2010

15:09 Söndag

Jaha , då var det söndag igen då. Sista söndagen i Januari. Ny månad imorgon , med nya tag?
Jag är väldigt glad att det snart är ny månad , för nu i Februari får jag börja träna igen. Ni anar inte hur mycket jag längtar. Jag vill ut och röra på fläsket. Och så vill jag var med på idrottslektionerna i skolan.
Gårdagens kväll blev faktiskt bättre än jag väntade mig. Fanny , Sandra och jag åkte in till stan på inflyttningsfest hos Jenny och Daniel. Där var vi ett litet gäng på 15 personer kanske?
Vi lyssnade på musik , dansade och hade jätte kul. Ett litet minus var att det var så äckligt kallt ute. Så när vi gick ner på stan ett tag höll man på att frysa fötterna av sig.
Men som Filip och jag sa : Det finns inget dåligt väder , bara dåliga kläder/ skor.
Och jag kan säga att mina skor inte var speciellt vintervänliga. Pumps i 15 minus grader .. Dumt val!

Men men , jag har inte blivit sjuk(are). Än i alla fall.
Nu ska jag gå ner och äta lite mat , magen kurrar.
Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!