27 september 2009

20:50

Hej sötnosar, vilken kanon kväll jag hade igår. Blev kanske lite för mycket alkohol , men det var det värt. Rätt seg i dag men det är så det ska vara efter en lyckad kväll.
Som ni vet var det Kevin som styrde upp det i går , massa trevligt och roligt folk kom det. Vi dansade låss i Kevins vardagsrum , körde jag har aldrig i köket och snackade en massa skit ute på altanen. Kvällen blev inte så sen , för vingåkers folket skulle hem med nattbussen.
Bilder kommer upp så fort Sandra skickar dom till mig.
Jag knäppte inte ett enda kort igår på festen , kameran var med men den användes inte.

I morgon startar min praktik som jag ska ha i 6 veckor framåt. Det ska bli riktigt spännande och kul.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa lite med kläder tills i morgon.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!