10 september 2009

16:01 Torsdag

Hemma efter en kall dag i skola och jag är trött.
Efter skolan gick jag på stan ett tag med Stephanie och Alexandra. Jag luktade på Carolina Gynnings nya parfym som verkligen doftade GOTT!
Så den kommer inhandlas snarast möjliga när jag har pengar.
Efter en tripp på Åhlens gick jag till tågstationen. För att möta upp pappa. Vi åkte till willys och inhandlade matvaror tills ikväll. Pappa och jag står för matlagningen.

Så här såg jag ut i dag!


Grå t-shirt med text från Gina tricot
Jeans från Cheap monday
till det hade jag min svarta skinn jacka från Axelssons och mina vita tygskor från scorette.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta lite disney channel , ja ni hörde rätt. Jag är en liten disney nörd!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!