9 september 2009

09 09 09

Lite ringrostig si så där efter några veckor utan att ha uppdaterat min blogg. Men nu drar jag i gång igen. Fast med en ny blogg.
Jag hoppas att ni kommer trivas lika bra här som jag gör och jag hoppas ni stannar.
Det kommer självklart bli mycket snyggare design än så här! Det här är bara min lilla omstart till något större.

Tänker verkligen satsa på bloggandet nu , för att det är så himla roligt.
Jag ska försöka uppdatera så mycket som det bara går. Så som i skolan och hemma!
Dagens outfit ska jag försöka bjuda på varje dag , musiktips när jag känner för det och min vanliga vardag. Skolan , vänner , plugg , pojkvännen , träningen och något som jag kommer dela med mig mycket av är mina tankar.
Jag hoppas det smakar? hihi

Dags att ta fram läxböckerna , det har redan strömmat in en hel drös med inlämningsuppgifter och prov. Så nu är det dags att få något gjort.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!