20 september 2009

01:58

Hemma efter en kväll i Vingåker. Jennifer mötte upp mig vid station när jag kom med bussen.
När vi hade vart på ica en snabbis, gick vi till magasinet med Tobbe och Mantuz. Träffade även min Nicklas där.
Senare gick vi till gårn där jag fastnade i soffan mellan mina två bästa kill kompisar. Jacob och Kevin tittandes på en krigsfilm som gick på tvåan tror jag? Den var riktigt bra , men fick dock inte se slutet.
Sa hej då till alla efter elva och åkte med Filip in till stan.
Där hämtade vi upp Jossan på en fest och drog sedan vidare till donken. Utanför donken skådade vi fjortis gäng och slagsmål..
Kom hem vid halv ett och sen dess har jag setat vid datorn och skrivit matlista med Jennifer.

Nu ska jag sova.
God natt sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!