31 augusti 2013

12:33 Lördag

Äntligen helg och jag är hemma i Katrineholm över helgen. Vaknade upp på bästa sätt i morse, i en varm famn. Runt 11 plockade pappa upp mig och vi åkte hem, har suttit och ätit frukost i lugn och ro. Tittar på fångarna på fortet och bara umgåtts med mamma och pappa.
Lite senare funderar jag på att ta ett varmt bad, vill egentligen ge mig ut och träna men eftersom att jag har vart förkyld så vore det en dum ide. Vill inte bli sjukare.
Nästa vecka kör jag igång med träningen igen och på tisdag ska jag ge mig ut till stallet på djurgården och rida lektion! Ska bli så förbannat kul, ser verkligen fram emot det.
Så idag måste jag åka iväg till Madde och hämta hem min ridhjälm. Ikväll blir det nog att åka och äta någonstans med bra sällskap.
Ja det var en liten uppdatering.
Puss på er, ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!