9 december 2012

14:51 Rödhårig

Funderar på att göra om den här bloggen till en privat blogg.. En blogg där jag kan skriv av mig om allt och vara mer personlig, men då kommer jag inte att ha så många läsare som jag har nu och det suger ju... Nåväl vi får se.
I vilket fall som helst så har jag haft en grym helg i Stockholm tillsammans med Fanny! I torsdags åkte vi upp, chekade in på vandrarhemmet sedan gjorde vi oss redo för att gå ut en sväng på stan. På kvällen åt vi på en mysig kolgrills restaurang. God mat och varsitt glas röttt.
På fredagen blev det en hel dags shopping och på kvällen blev det utgång. Ambassaeduer var grymt. Festade på tills klockan var tre, halv fyra kanske. Då drog vi vidare på efterfest tillsammans med två killar och mötte upp den tredje på vägen. En ganska så spårad efterfest där glas åkte i backen och musik dånade ut ur högtalarna så att fönsterna i den lilla ettan skakade. Kvart över sju somnade vi, något utmattade. Rusade upp klockan nio och åkte iväg tillbaka till vandrarhemmet. Ställde oss i duschen och gjorde oss i ordning för att packa väskorna och åka hem.



1 kommentar:

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!