3 september 2012

21:37 Måndag

Blev en härlig måndag även fast jag egentligen inte tycker om måndagar. Men den här blev bra.
Startade dagen med att köra in Saaben till värkstaden, fick skjutss hem till Jennifer där hon bjöd på kaffe, sedan blev det en lång ritt ute i skogen tillsammans med henne och hästarna Bally och Hjärtat. Väldigt mysigt och trevligt.
Sedan tog Jennifer och jag varsin sallad på Kings pizzeria. Åkte hem till henne, rensade svamp, förvällde den och snackade skit. Sen kom vi på den smarta idén att åka till Linköping och gå på Ikea där, så det gjorde vi i lite över två timmar. Åt även deras köttbullar, potatismos och sås. För bara 19 kr. Men jag tog mjölk till så det blev 29 kr för mig. ;)

Nu sitter jag hemma hos mig och äter frukt. Annanas, passionsfrukt och jordgubbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!