4 september 2012

20:57 Tisdag

Blev sovmorgon till elva  idag då jag inte somnade speciellt tidigt inatt. Fastnade framför serien awkward. Klockan ett drog pappa och jag ut i skogen på jakt efter kantareller, vi plockade två fulla ica kassar och begav oss hemmåt för matlagning och rensing av svampen. Svängde även förbi farfar och gav honom lite svamp.
Ikväll har jag städat mitt rum, rensat bland sommarkläderna och tagit fram lite varmade kläder. Tycker verkligen att det har blivit kallt.. Redan. Vilken skit sommar vi haft. Väldigt besviken. Men jag hade i alla fall en toppen vecka på Kos med strålande sol och 40 grader varmt.
Sen drar jag till Thailand i vinter tillsammans med mina tjejer i 4 veckor. Kommer blir så galet bra.
Nu ska jag ta en dusch och äta lite mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!