11 september 2012

00:13 Måndag

Klockan stod på 09.00 men Jennifer och jag kom inte upp förns klockan närmade sig halv tolv, då blev det bråttom in i duschen och att göra sig i ordning. Klockan ett mötte jag upp H för en lunch på Sultans. Tiden rann iväg och två timmar senare gick vi därifrån. Det var längesen jag skrattat så mycket och så fritt med någon.
Runt halv fyra drog Jennifer och jag ut till stallet, gjorde iordning hästarna och tog en skogsritt på en timma. När vi sedan kom hem till Jennifer igen gjorde vi iordning varsin kantarellmacka som vi mumsade på i hennes soffa.

Just nu sitter jag hemma hos mig och funderar på att ta mig upp till sängen, börjar bli riktigt trött. Sen ska det bli så grymt skönt att sova i sin egna säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!