22 januari 2012

20:28

Precis blivit serverad jättegod mat av min fina pojkvän. Nu ligger jag i hans säng och väntar på att han ska komma tillbaka från promenaden som han är ute på med hunden.

Igår var jag uppe hos mina fina hästtjejer Adine och Freja. Adine och jag tog en barbacka ritt runt stugområdet. Riktigt kallt var det men ändå så himla härligt. Tänkte gå upp till dom imorgon igen och hälsa på. Efter att jag hade varit där i lördags så åkte jag hem och åt god mat med familjen plus min pojk. Vi spelade även spelet med andra ord. C och jag vann med 3-1 . Så himla grymma.
Det bästa va när jag fick upp namnet Johnny Depp och det jag hann säga var " En riktigt snygg skådespelare" och C säger på en gång Johnny Depp. Det kallar jag grymt!
haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!