29 december 2011

23:25 Vet ni vad?

Jag har sån stor lust att göra något galet idag, klippa lugg och färga håret blont har jag lust med. Det händer inte många gånger men just idag känner jag verkligen för en förändring. Är så trött på mitt utseende. Kan inte ni känna så ibland också?
Man känner sig inte i harmoni med sig själv. Utan själen är någon annanstans, en annan person.
Vet inte varför jag känner såhär, kanske är för att jag kommer vara utan C i en hel vecka.

Sen saknar jag mina fina vänner också, speciellt en tös som jag inte träffat på hur länge som helst. Men jag tror det är dags snart, saknar henne väldigt mycket.

Nu kommer vi till standard frågan här i "bloggvärlden", som jag vet att väldigt många kända bloggare har frågat, för att sedan kunna svara på det själva och berätta för er vad dom ska göra på nyår.
Så nu tänkte jag berätta vad jag ska göra, jag ska vara med min fina vän Sandra och hennes hund Dexter. Vi ska laga jättegod mat, oxfile skulle jag tro. Sen ska vi bara sitta hemma hos mig framför min kakelugn och ha det mysigt. Blir alltså en väldigt lugn nyårsafton för oss, men jag känner att det kommer bli en väldigt skön start på det nya året!

Jag hoppas ni får en fin nyårsafton, vad ni nu ska hitta på. Om ni så ska göra som mig och Sandra eller som många andra och ta tillfället i akt och dricka skallen av er.. Nej riktigt så illa kanske det inte är, men många väljer att just göra det. Kanske inte helt med flit men många får i sig en stor mängd för mycket alkohol. Så tänk på vad ni gör på lördag, det får ju inte hända något dumt precis när ni ska fira in det nya året.
Nog snackat för min del, blev nästan bara en enda röra.. Men nu ska ja kolla på sex and the city och sedan sova.

God natt. /J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!