3 maj 2011

23:04 Tisdag

Idag har jag varit i skolan till två. Fick sluta tidigare för att vi inte hade någon religion och svenska.
Efter skolan åkte jag hem , drack lite kaffe och spelade lite wii.
Har inte hänt så mycket mer, körde lite inomhusträning på mitt rum. Rumpa, mage och lår. Hade nämligen idrott i skolan idag så då fick ja springa av mig lite.
Imorgon ska ja däremot ut och springa, men jag har börjat få ont i mina knän så ja ska kolla på nya löparskor i helgen. Kan vara dom som gör att ja får lite ont.
Tänker inte sluta springa bara för att ja varit lite öm i mitt knä. Aldrig i livet! Älskar att springa.

Ikväll har jag även gjort klart en inlämningsuppgift, om anorexia och bulimi. Nu ska jag strax gå och lägga mig.

Bästa låten just nu, Veronica Maggio sju sorger. Så jävla grym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!