13 april 2011

19:11 Onsdag

Idag har jag varit i skolan, onsdagar är sköna! Vi slutar nämligen tidigt, klockan 13:55!
Då är man lycklig kan jag säga.
Efter skolan åkte jag och Alexandra ner till stan för att köpa en biljett till studentkickoffen som är nu på fredag. Efter det åkte jag hem och tog en dusch och skrubbade kroppen. Trodde nämligen jag skulle få en tid på spray tanningen i vingåker. Men jag fick en tid imorgon klockan halv fem. Men det gör ingenting. Jag är glad för det.
Så ja imorgon ska ja för första gången prova på spray tanning, hoppas verkligen det blir bra.
Men jag säger som ja brukar göra nu för tiden :om du aldrig provar hur kan du då vara säker?
Så vi får se imorgon hur det blir , eller ja egentligen får vi se på fredag morgon för det är då resultatet kommer. SPÄNNANDE!

Nu ska ja försöka få lite plugg gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!