12 januari 2011

21:00 Tatueringar

Här sitter jag i min ensamhet, uppe på mitt rum och pluggar. Det går faktiskt riktigt bra. Redan klar med än uppgift. Äntligen. Inte så mycket att hurra för egentligen för jag har nog 5 gånger så mycket kvar. Det ska jag ta tag i imorgon så att det blir klart! Inget slarv nu sista terminen.

Idag efter skolan blev jag hämtad av Emmelie och Mikaela. Vi åkte till Vingåker och beställde tatueringstid åt mig och Mikaela. Spännande! Den 8 februari har vi tid. Det kommer nog bli riktigt bra.
När det var klart och jag blev av släppt hemma så hann jag knappt innanför dörren förens jag gav mig ut på en löp tur i snön. Härligt men halt. Det blev en halvtimmas motion idag och tio minuters skottning av stora klumpar snö från den dumma plogbilen.. Lär ha skaplig träningsvärk imorgon. Klumparna var inte speciellt lätta och jag är inte så stark som jag ser ut. haha!

Nu ska jag fortsätta skriva rent min uppgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!