27 januari 2011

20:40 Torsdag


Hej på er mina rara! Här har det inte hänt mycket vill jag lova.
Men jag vet aldrig vad jag ska skriva längre. Har haft många fina dagar med Mikaela. Vi har ätit gott , spelat spel och bara pratat. Gått i skolan har jag också gjort. Varit på min praktikplats som jag ska vara på i sju veckor. Är borta från skolan i åtta.
Känns skönt, men långt. Tiden efter praktiken i skolan kommer gå skit snabbt.

Idag har jag varit i skolan, mer än en tennis match mot Elin så har det inte hänt mycket där vill ja lova. Efter skolan gick jag hem till min sambo M och duschade, vi fixade oss och sen åkte vi till statsparken och åt mat med min mamma. Det blev en kebabtallrik och en cola. Smaskigt.
Snart ska vi slå på en film. I rymden finns inga känslor. Hoppas att den är bra! Men just nu sitter jag och lyssnar på radio, hockeyspel. Djurgården - södertälje. 1-1 står det. Spännande som tusan!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!