3 januari 2011

19:12 Januari

Vilka mysiga dagar jag har haft sen i fredags. Riktigt bra start på det nya året.
Jag har sovit hemma hos Mikaela hela helgen tills idag , funderar starkt på att åka tillbaka ikväll också. Känns så tråkigt att vara hemma och inte ha henne nära..
Hela dagarna har vi spelat super mario hela kvällarna och ätit massa gott. Idag har vi varit på stan en stund , jag har handlat puder och hämtat ut ögondroppar på apoteket. Har nämligen fått en förfärligt ful vagel i ögat. Så i morse när jag vaknade var hela ögat svullet. Men nu är det lite bättre.
Igår var jag även på middag hos farfar med mamma och pappa.

Ne ni nu vet ja inte vad jag ska skriva. Ja ska nog äta lite frukt och fundera på om ja ska åka tillbaka till Mikaela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!