14 november 2010

16:09 Fars dag

Helgen har vart bra , jag har hunnit med ganska mycket.
I fredags efter skolan blev det att åka hem en stund , åt mat och fixade mig i ordning. Sedan åkte jag in till stan och firade Stephanie som fyllde 18.
Igår jobbade jag 11 till 15 och efter det handlade jag med mamma och lagade mat med henne. Eller hon lagade mat och jag tittade på.
På kvällen blev det film tittande inne i stan och massa prat. Kom inte i säng förens fem i morse på grund av ett tjutande billarm som inte gick att stänga av.
Idag har jag lagat mat till mamma , pappa och farfar. Det blev min specialare , kyckling , bacon och champinjoner i chili sås och grädde. Så snuskigt jävla gott rent ut sagt!

Ikväll kommer Ellen hit och myser lite med mig , vi ska kolla på film och bara vara. Har saknat min bästa kompis!

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!