10 oktober 2010

23:33 Söndag

Förlåt för sämsta uppdateringen , men jag har inte haft lust eller tid att skriva så mycket här.
Det får mest bli någon gång då och då känner jag .

Idag har jag myst med Patric en stund. När Patric åkte hem satte jag mig i soffan med datorn och tittade på tv. Mamma och pappa kom hem vid tre och då satte jag på en film , vid fem blev det tacos. Riktigt smaskigt.
Resten av kvällen har ungefär sett ut likadan.. Film , tv , dusch , datorn och nu ligger jag i sängen.
Ska alldeles strax stänga av datorn.

Imorgon efter skolan ska jag följa med Elin hem. Halv sex blir det ett 75 minuter långt friskis och svettis pass för henne och mig. Det ska bli roligt.
Så vi hörs imorgon efter att jag har tränat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!