24 oktober 2010

20:34 Indiana Jones

Har haft en roligt och mysig helg.
I fredags efter skolan åkte jag till onoff , hämtade mina kläder , gick på stan en stund och hittade en svart transparent skjorta. På kvällen blev det lite party hemma hos Emelie tillsammans med henne , Mikaela , Elin och Becca + några grabbar. Det var roligt. Vi spelade spel , sjöng sing star och dansade.
Patric ringde senare på kvällen och frågade om ja ville sova hos honom och det tackar man ju inte nej till. Så jag mötte upp honom och vi gick hem tillsammans medan de andra drog ut på krogen.

Igår hade jag filmkväll tillsammans med Ellen och Emelie. Vi tittade på flickan från ovan , hachiko och remember me. Jag har aldrig gråtit så mycket till en film som ja gjorde till hachiko. Underbart fin film.
Så se den om ni inte har sett den.
Ellen och jag sov även över hos Emelie. Mysigt.
Idag har jag bara tagit det lugnt , tittat på tv/suttit vid datorn och pluggat lite.
Just nu sitter jag och tittar på Indiana Jones och det sista korståget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!