16 oktober 2010

19:23 Tankar

Hur kan man irritera sig på någon så sjukt mycket?
Jag tål inte sånt här , försöker att inte tänka på det men det är inte så lätt.
Nåväl , igår var en ganska bra kväll. Jag var i Vingåker tillsammans med Adine , Ellen och Lollo på lokalfest. Vi dansade , pratade och irriterade oss på alla möjliga.
Tycker en del personer ska tänka på vad dom gör innan dom gör det. Annars kan det misstolkas och leda till något minde bra.
Jag hoppas ni hade en bättre fredag än mig i alla fall? Jag fick i alla fall sova jämte Patric i natt så jag är glad.

Idag har jag vart med Ellen en stund. Hon kanske ska komma hit igen sen lite senare.
Axel , Martin och Fredrik kom förbi en stund förut också . Det var riktigt roligt att träffa dom.
Just nu sitter jag och lyssnar på radion. Djurgården har ishockeymatch mot frölunda.

Ha en bra lördag , orkar inte skriva mer.
Men kan säga att idag har jag och Patric varit tillsammans i 5 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!