19 oktober 2010

10:20 Tisdag

Tisdag idag och jag är piggare än igår , har ingen huvudvärk och känner mig på bättre humör.
Idag har jag , Elisabeth och Mikaela haft projektarbete på morgonen. Vi har vart på en förskola och haft olika aktiviteter med några barn.
Jätte roligt var det och jag längtar verkligen efter att få ha praktik. Men det är ett tag kvar. I januari börjar våran praktik.

Igår när jag kom hem la jag mig i soffan och där låg jag nästan hela kvällen. Var bara ute en stund och plockade äpplen med pappa. Vilket lädde till att han kastade ett äpple i huvudet på mig! haha.. Men det var bara på skoj. Sen la jag mig i soffan igen. Var verkligen helt slut. Så där låg jag och slumrade ett tag innan jag hoppade in i duschen och gick och la mig.

Nej nu ska jag avrunda det här och säga som jag alltid gör: skriver mer när ja kommer hem.
Blir att plugga och städa rummet idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!