5 september 2010

20:51 Dags för en uppdatering

Min helg har vart väldigt lugn och skön. I fredags åt jag pizza med Sandra efter skolan. Sen åkte jag och Patric hem till mig , vi kollade på fotbollen , badade och bara tog det lugnt.
Igår vaknade jag upp med Patric , vi åt en god frukost och la oss i sängen igen där vi kollade på en film. Patric åkte hem någon gång under dagen så då blev jag ensam. Lite senare på kvällen kom Ellen till mig , vi tog en långpromenad och gick hem till henne.
Efter ett tag bestämde vi oss för att gå hem till mig igen och här såg vi både Twilight och New moon.

Idag har jag vart hos Patric en stund , ätit jätte god mat tillsammans med mamma och gått en långpromenad med Ellen och Emelie. En skön söndag faktiskt.
Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag titta på ett avsnitt av true blood.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!